ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ
Ο Βασιλειάδης Δημήτριος,
Υποψήφιος Βουλευτής της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ Β3 ΑΘΗΝΩΝ μιλάει στην εκπομπή «ΟΡΘΑ
ΚΟΦΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ» με τον Σπύρο Σπυρόπουλο με θέμα την «ΠΑΙΔΕΙΑ»
Γιατί πολιτεύεται με την Ελλήνων Συνέλευση;
Βασιλειάδης Δημήτριος: Μα, δεν θα μπορούσα να ήμουν πουθενά αλλού. Η
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ είναι ο μοναδικός Πολιτικός Φορέας του Έθνους των Ελλήνων και
καλεί όλους τους πολίτες της Ελλάδος να ενταχθούν, να συνταχθούν και να
διοικήσουμε οι ίδιοι την ιερή μας χώρα.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να
είμαι σε ένα κόμμα που είναι ένας μηχανισμός πολύ συγκεκριμένης ιδεολογίας,
δογματισμένος συνήθως, που το μόνο που κοιτάει είναι το συμφέρον του και πώς θα
βολέψει τα δικά του τα παιδιά. Άλλωστε, αυτό βιώνουμε κάθε μέρα.
Από την ημέρα που
ενσαρκώθηκα που είμαι σήμερα 52 ετών, βιώνω, όπως και εσείς φαντάζομαι, την
αδικία σε όλα τα επίπεδα του βίου. Εδώ ο άνθρωπος έχει γεννηθεί με το δικό του
δίκαιο και του τα έχουν πάρει όλα. Κάτι που δεν έπρεπε να συμβαίνει!
Δηλαδή, όταν δίνεις
εντολή με την ψήφο σου, την δύναμη να διοικήσουν κάποιοι άνθρωποι για να
μπορέσουν να δουλέψουν υπέρ των δικών σου συμφερόντων, αυτοί εδώ και τόσα
χρόνια κάνουν ακριβώς το αντίθετο.
Με αποτέλεσμα να φτάσουμε
σε ένα επίπεδο διαβίωσης, κάτω του μηδενός! Δεν θα μπορούσα λοιπόν σαν
χαρακτήρας και σαν άνθρωπος να συνταχθώ σε κανένα κομματικό μηχανισμό ή κίνημα
εντός ή εκτός βουλής, πάρα μόνο στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ η οποία λειτουργεί για
το όλον. Για όλους τους ανθρώπους που κατοικούν στην ιερή μας χώρα Ελλάς!
Σπυρόπουλος Σπύρος: Πολιτικός φορέας και κόμμα. Πολιτικός φορέας από
την μία πλευρά, κόμματα από την άλλη πλευρά έτσι όπως τα γνωρίσαμε δεκαετίες
και αιώνες. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Πολιτικού Φορέα και κόμματος;
Βασιλειάδης Δημήτριος: Νομίζω ότι με αυτά που σας είπα πριν, καλύπτουν κι
αυτή την ερώτηση, αλλά θα σας πω: Ο Πολιτικός Φορέας φέρει πολίτες και
λειτουργεί για το ΟΛΟΝ. Δηλαδή για όλους τους πολίτες που κατοικούν και
διαμένουν στην Ελλάδα μας και σε όλον τον πλανήτη. Γιατί το Έθνος δεν έχει
σύνορα στενά σε μια χώρα. Όλο το Έθνος των Ελλήνων σήμερα εκπροσωπείται από τον
Πολιτικό Φορεά του Έθνους των Ελλήνων και δεν μας ενδιαφέρει πού ήταν πριν, σε
ποιο κόμμα, ή σε ποιο κίνημα. Όλοι μας απολαύσαμε αυτά που δημιούργησαν αυτά τα
κόμματα που κυβέρνησαν την χώρα! Δηλαδή το άδικο, φτώχεια, πείνα... υγεία δεν
έχουμε παιδεία δεν έχουμε...
Ζούμε υποτίθεται σε μια
κοινωνία ευνομούμενη και οι νόμοι έχουν 15 παράθυρα ο καθένας. Πουθενά δεν
υπάρχει ισορροπία, ισοπολιτεία. Στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ που δημιουργούμε σήμερα
μέσω του Ελληνικού Πολιτικού Φορέα του Έθνους, στην ουσία θέτουμε τις ΑΞΙΕΣ,
ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΙΣΟΝΟΜΙΑ, είναι μέσα στα ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ. Είναι οι
πρωταρχικές δυνάμεις, η Βάση που θα στηθεί μία Πολιτεία.
Όχι όπως είναι σήμερα
δομημένη που πλέον διοικούν 10 οικογένειες, τζάκια που λέμε και έχουν βολέψει
όλο το σόι τους!
2. Θα πάμε
ευθύς αμέσως σε αυτό το θέμα. Εφόσον το αντικείμενο της συζήτησης μας και της
ενασχόλησης σας ως Υπ. Βουλευτής είναι η Παιδεία, ποιές είναι οι διαπιστώσεις,
οι απόψεις σας για την Παιδεία που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα. Πώς παιδεύονται
οι Έλληνες σήμερα, ποιες είναι οι δικές σας απόψεις;
Βασιλειάδης Δημήτριος: Καταρχήν, λόγω της επαγγελματικής μου ενασχόλησης
με εκπαιδευτικά προγράμματα εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχω διαπιστώσει μέσα από
τις ίδιες οικογένειες που στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο και από τα δικά μου
τα παιδιά, ότι δεν υπάρχει Παιδεία.
Υπάρχει ένα εκπαιδευτικό
σύστημα που εκπαιδεύει τους γόνους μας και τους κάνει υπηκόους, υπάκουους και
δούλους. Δεν αφήνει την κριτική σκέψη των παιδιών να αναπτυχθεί, δεν δίνει
ευκαιρίες και ζούμε σε μια χώρα που η παραπαιδεία είναι τεράστια και δεν έχει
σχέση με την παιδεία. Δηλαδή το
εκπαιδευτικό σύστημα χωλαίνει από την ώρα και την στιγμή που το ίδιο το
Υπουργείο Παιδείας έχει βάλει και τον όρο “και θρησκευμάτων”.
Σπυρόπουλος Σπύρος: Δεν μορφώνεται ο κόσμος;
Βασιλειάδης Δημήτριος: Δεν μπορούμε να πούμε ότι μορφώνεται ο κόσμος, γιατί εκπαιδεύεται σε
ένα ορισμένο κομμάτι. Δηλαδή παίρνει μια εξειδίκευση και γεμίσαμε εξειδικευμένους
επαϊοντες που δεν ξέρουν να κάνουν τίποτα άλλο, παρά μόνο αυτό!
Η παιδεία όμως δημιουργεί
Πολίτες και ο Πολίτης πρέπει να έχει γνώση και άποψη για όλα τα θέματα του
ευρύτερου περιβάλλοντος της κοινωνίας και της Πολιτείας. Δεν μπορεί να έχει άποψη
για ένα θέμα. Κι ακόμα καλύτερα, να έχει
γνώση, άρα γνώμη. Γιατί άποψη σήμερα έχουν όλοι! Ναι, αλλά αν δεν δεις σφαιρικά την Πολιτεία σου κι
όλες τις πτυχές της, δεν μπορείς να μιλήσεις για Παιδεία, δεν μπορείς να
μιλήσεις για Πολίτες. Όλα είναι τόσο αλληλένδετα μεταξύ τους και γι αυτό θα
διαπιστώσουμε … και όποιος από τους
τηλεθεατές μας έχει την δυνατότητα να πάρει την ΤΡΙΛΟΓΙΑ, ΠΟΛΙΤΗΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ,
ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ-ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ-ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ, όπου
υπάρχει μια τριλογία από τεράστια γνώση που γείωσε στις ημέρες μας ο Αρτέμης
Σώρρας που πραγματικά δίνει την έννοια του τι είναι Πολίτης, όμως μέσα από την
αποδεικτική διεργασία.
Σπυρόπουλος Σπύρος: Είπατε για την ΤΡΙΛΟΓΙΑ των βιβλίων που χάραξε
και γείωσε ο Αρτέμης Σώρρας. Θα θέλατε να μας πείτε μερικά λόγια ακόμη γι αυτό;
Βασιλειάδης Δημήτριος: Στον πρώτο τόμο που είναι τα 33 ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ,
υπάρχουν και οι 2 ΝΟΜΟΙ. Θα ήθελα να τους διαβάσουμε λίγο και να μιλήσουμε πάνω
σε αυτό, γιατί όπως είδα και η εκπομπή σας λέγεται ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Θα
πάμε στις αποδείξεις κι όλη η ουσία είναι η αποδεικτική διεργασία. Γιατί όταν
αποδεικνύεται κάτι, άρα υπάρχει και το γνωρίζω, αν δεν αποδεικνύεται, δεν
υπάρχει. Είναι απλά μια θεωρία αναπόδεικτη.
Ο Πρώτος Νόμος είναι η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ:
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ:
Πριν τον διαβάσω να σας
πω κάποια πράγματα για να γίνει κατανοητό από τους τηλεθεατές μας. Ο κάθε
άνθρωπος είναι μια ολότητα. Δηλαδή υπάρχει το άτομο που λέμε, ότι είναι ο
άνθρωπος δημοσιογράφος ο Σπύρος Σπυρόπουλος, είναι μια ολότητα. Αυτό είναι το
ολικό άτομο του ατόμου. Όλοι μαζί εμείς όμως, δηλαδή η δική μου η ολότητα, η
δική σου και όλων των πολιτών που είναι στην χώρα μας, είναι η ολική ολότητα
και αυτό είναι ένα ΑΤΟΜΟ.
Δεν γίνεται δηλαδή όπως σήμερα ο κάθε ένας να βγάζει έναν νόμο, ο οποίος δεν έχει λογική. Ο κάθε νόμος που θα βγαίνει από τον Νομοθέτη που είναι πολύ συγκεκριμένο άτομο και τον επιλέγουν οι ίδιοι οι Πολίτες, πρέπει να έχει απόλυτη γνώση του ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ, γιατί όποιος νόμος βγαίνει, είναι για ΟΛΟΥΣ!
Δεν μπορεί λοιπόν να παραβιάζει την ελευθερία, ούτε να βγαίνει ένας νόμος για
κάποιους, όπως συμβαίνει σήμερα.
Σήμερα, βλέπουμε ψηφίζουν
νόμους στην Βουλή, αν ψηφίζουν, γιατί τα τελευταία χρόνια από ότι βλέπουμε, δεν
νομοθετεί κανείς. Έρχονται έτοιμοι οι νόμοι από άλλα κέντρα συμφερόντων του
εξωτερικού κι απλά δηλώνουν παρόν και τους ψηφίζουν.
Πρόσφατα, έχουμε δει να
κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μια δήλωση του Κου. Χρυσοχοΐδη, ο οποίος έλεγε:
“υπόγραψα το μνημόνιο χωρίς να το διαβάσω”!
Καλά συγνώμη, Κύριε Χρυσοχοΐδη
και ο καθένας βουλευτής που είναι εκεί μέσα, είναι δυνατόν να υπογράφετε κάτι
που δεν ξέρετε τι λέει και να δεσμεύετε τον Ελληνικό λαό όπως κάνατε τότε με το
πρώτο μνημόνιο για 90-100 χρόνια; Και εσείς τι είσαστε; Είσαστε αντιπρόσωποι
του Έθνους των Ελλήνων και έχετε και το θράσος να το λέτε έτσι;
είναι δυνατόν αυτά να συμβαίνουν στην Ελλάδα μας; Δεν
μπορώ να το καταλάβω! Αυτά τα
πράγματα δεν μπορούν να γίνονται στην ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Κι όλα αυτά συνέβησαν και
συμβαίνουν δυστυχώς διότι το επιτρέψαμε
εμείς, εμείς οι ίδιοι που δεν ήμασταν πολίτες, ήμασταν απλά υπήκοοι, ακούγαμε
τι έλεγαν και ήμασταν δηλαδή οπαδοί ενός κόμματος!
Αυτά τελειώνουν στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Ο κάθε Πολίτης μετέχει κρίσεως και αρχής.
Ο κάθε Πολίτης γνωρίζει, ο κάθε Πολίτης
πρέπει να εκτελεί το καθήκον του και να είναι θεματοφύλακας της ίδιας του της
Πολιτείας, που είναι μέρος της!
Αυτή είναι η ουσία της Πολιτείας.
Αυτό όμως
για να γίνει, πρέπει όλοι μας να έρθουμε να δούμε τις αποδείξεις, να
μελετήσουμε, να γνωρίσουμε και μέσα από την ΠΑΙΔΕΙΑ μας, να δημιουργήσουμε τους Πολίτες που θα παραλάβουν την
Πολιτεία μας και θα την ανελίξουν.
Κι αυτός είναι ο ρόλος
της Παιδείας, διότι η Πολιτεία δημιουργεί Πολίτες μέσω της Παιδείας και οι
ίδιοι οι Πολίτες δημιουργούν Πολιτείες, για να δημιουργήσουν οι Πολιτείες πάλι
Πολίτες μέσα από την Παιδεία. Και μέσα από την Παιδεία, είναι όλοι οι τομείς
της ζωής μας. Γιατί άμα δεν έχεις παιδεία, δεν μπορείς να δημιουργήσεις δασκάλους,
δεν μπορείς να δημιουργήσεις γιατρούς, δεν μπορείς να έχεις πολιτική, δεν
μπορείς να έχεις κανένα επάγγελμα, καμία ιδιότητα.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.
Εκεί πρέπει να δώσουμε
τεράστια βάση όλοι μας ως Πολιτεία
πλέον.
Σπυρόπουλος Σπύρος:
Ποιες είναι οι θέσεις της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
στο θέμα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Διαπιστώσαμε τα κουτσά,
τα στραβά και ανάποδα που έχουν συμβεί αιώνες, άντε στις τελευταίες δεκαετίες,
διαπιστώσαμε ότι έχουμε μια Παιδεία η οποία είναι κομμένη και ραμμένη στα χέρια
κάποιων οι οποίοι μορφώνουν ανθρώπους και ανθρώπους να σκέφτονται με
συγκεκριμένο τρόπο και να εξυπηρετούν και συγκεκριμένα συμφέροντα. Να κάνουν
κάποια επαγγέλματα, δουλειές, οι οποίες είναι ενταγμένες σε ένα προσχεδιασμένο
πρόγραμμα.
Τι θα κάνει η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ στο θέμα της
ΠΑΙΔΕΙΑΣ;
Πώς θα παιδεύσει τον Έλληνα Πολίτη;
Βασιλειάδης Δημήτριος:
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, όπως έχει καταθέσει και τις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ στον Άρειο Πάγο μαζί με την ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και το
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ της. Θα σας αναγνώσω κάποια κομμάτια από το κομμάτι που αφορά την
ΠΑΙΔΕΙΑ για να δείτε τι πρέπει να κάνει η Παιδεία. Αυτό που έχουμε σήμερα, δεν
είναι Παιδεία και κακώς το λέμε Παιδεία.
Είναι όπως το είπατε: Μορφοποίηση και εκπαίδευση σε μια μάζα- γιατί έτσι τους λένε τους πολίτες, αυτοί!
Τους Έλληνες πολίτες τους λένε μάζα, λαό, δηλαδή λίθο και αν θυμάστε... άκουσα μια δήλωση και θυμώνω πάρα πολύ...
Είναι όπως το είπατε: Μορφοποίηση και εκπαίδευση σε μια μάζα- γιατί έτσι τους λένε τους πολίτες, αυτοί!
Τους Έλληνες πολίτες τους λένε μάζα, λαό, δηλαδή λίθο και αν θυμάστε... άκουσα μια δήλωση και θυμώνω πάρα πολύ...
Βγήκε ο κ. Τσιόδρας πριν δύο τρεις μέρες και είπε
ότι “οι άνθρωποι ΣΥΝΑΓΕΛΑΖΟΝΤΑΙ!!”
Ξέρετε τι μας είπε; Μας είπε ότι είμαστε ζώα! Και
δεν το κατάλαβαν, παρά ελάχιστοι!
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Κ. ΤΣΙΟΔΡΑ ΣΥΝΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ
ΣΥΝΑΓΕΛΑΖΟΝΤΑΙ. Συναγελάζονται οι
αγέλες των ζώων. Αν εσείς συναγελάζεστε, είναι δικό σας θέμα.
Εμείς οι Έλληνες πολίτες δεν δεχόμαστε σε
καμία των περιπτώσεων να ξαναβγείτε δημόσια να
μιλήσετε κατά των ανθρώπων και κατά των Ελλήνων με αυτούς τους
χαρακτηρισμούς.
Άκου «ΣΥΝΑΓΕΛΑΖΟΝΤΑΙ»!!!
ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ; ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ; ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑΤΡΟΣ; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ
ΠΗΡΑΤΕ;
ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΒΡΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ
ΚΑΝΑΝΕ!
Εσείς θα το δεχόσαστε αυτό κ. Σπυρόπουλε;
Σπυρόπουλος Σπύρος:
Σε καμία περίπτωση γιατί το άκουσα κι εγώ και
μου κτύπησε πολύ άσχημα γιατί συναγελάζονται τα ζώα κι όχι οι άνθρωποι.
Βασιλειάδης Δημήτριος:
Όχι μόνο αυτό! Είχαν πει και παλαιότερα που πρωτοβγήκαν
για την καραντίνα και έλεγαν ότι
“υπάρχει μια ορολογία που χρησιμοποιούν οι επιστήμονες που λέγεται η ΑΝΟΣΙΑ ΤΗΣ
ΑΓΕΛΗΣ! Κύριοι δεν είμαστε αγέλη!
Είμαστε άνθρωποι! Συναθροιζόμαστε! Ποια ανοσία της αγέλης; ΑΝΟΣΙΑ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, δεν μπορείτε να το πείτε, που είναι ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ, γιατί η κοινωνία
είναι ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. Και εσείς μας λέτε ανοσία της
αγέλης και συναγελάζονται;; είναι καιρός να μάθουμε Ελληνικά. Θα
διαπιστώσουμε λοιπόν ότι η Παιδεία στην
ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα είναι οι εξής και θα σας διαβάσω μερικά αποσπάσματα:
“Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
θεωρεί την Παιδεία ως τον κρισιμότερο και το πιο νευραλγικό τομέα της
Πολιτείας. Τα προγράμματα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια - ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ
ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΨΙΧΟΥΛΑ- ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική υποδομή για την άριστη
και πλήρη ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ - ΟΧΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ!- Ο
σκοπός της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ είναι η πλήρη και ολοκληρωμέν Παιδεία. Το κτίσιμο
δηλαδή, του πνεύματος και του σώματος που είναι υποχρέωση της Πολιτείας, η
οποία μάλιστα αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του γένους μας, όλους
τους γόνους.
Τα σχολεία θα είναι τα
εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των
νέων πολιτών με την δόμηση τους σώματος τους, της ψυχής τους και του πνεύματος
τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στα χέρια τους!
Τα σχολεία χωρίς
κανέναν οικονομικό περιορισμό θα έχουν όποια σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή
απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους, μέχρι θέατρα για παραστάσεις, μάθησης
όπως μας κληροδότησαν οι πρόγονοι μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα
ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων.
Εκτός από την παιδεία
της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε
ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κτλ που
υπάρχουν σήμερα, δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, εφόσον θα
ενσωματώνονται στην ουσία από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ
ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Σε οποιοδήποτε άθλημα
έχει ταλέντο, έφεση, αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την
εξασκεί, εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του...”
ΟΧΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ
ΗΛΙΚΙΕΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;.
Πάμε παρακάτω γιατί
επειδή έχω εργαστεί σε αυτόν τον κλάδο, έχω δει πολλά τρελά να συμβαίνουν στην
χώρα μας.
Είχα πάει στην Σαντορίνη
την εποχή που είχαμε δραχμές, υπήρχε καθηγητής μαθηματικών που έπαιρνε 50.000
δρχ την ώρα για ιδιαίτερο μάθημα. Και η γυναίκα του που ήταν διορισμένη σε Λύκειο
έβαζε βαθμολογίες 9 και 10 σε παιδιά λυκείου για να τα υποχρεώσει να πάνε στον
άντρα της να κάνουν ιδιαίτερα που όσοι έκαναν ιδιαίτερα έπαιρναν 17-18 και 20.
Μέχρι που τον κατήγγειλαν
κάποια στιγμή που το μόνο που έγινε ήταν να πάει να πληρώσει ένα πρόστιμο ενός
εκατομμυρίου τότε και τέλος. Συνέχισε την δουλειά του.
Σπυρόπουλος Σπύρος: Επάγγελμα δηλαδή, εμπορευματοποίηση της
απάνθρωπη.
Βασιλειάδης Δημήτριος: Ναι, όταν όμως είναι δημόσιος λειτουργός δεν
μπορεί να το κάνει. Δεν γίνεται τώρα... να μην σας πω άλλες χειρότερες ιστορίες
που έχω συναντήσει, τις έχω ζήσει, τις έχω βιώσει που πραγματικά θα δοθεί ίσως
η ευκαιρία στο μέλλον να σας αναφέρω παραδείγματα σε όλες τις βαθμίδες της
εκπαίδευσης, από την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια. Τρελά πράγματα
συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και οι πιο πολλοί που μας ακούν μπορεί να τα έχουν
βιώσει κιόλας μέσω των παιδιών τους ή από γνωστούς τους.
“Προϋποθέτει αυτό τον
πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους
εκπαιδευτές-προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια
ταυτόχρονη παιδεία των ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα
δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
Κάθε σχολείο θα
περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ
που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε
Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης, μουσικής
σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
Ιδιαίτερη βαρύτητα θα
δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών έκφρασης της καλαισθησίας, όπως
θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
Το Ελληνόπουλο θα έχει
ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας, μάθησης εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης
σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου.”
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ,
ΤΕΡΜΑ Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ.
Οτιδήποτε έχει “παρά” δεν έχει χώρο στην ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Τι θα
πει “παρά”; Παρά της παιδείας δηλαδή;
“Σήμερα το
εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την
πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών απο την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή
μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέψει την κριτική
ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα
πλαίσιο αναπαραγωγης συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί την
σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται
αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές,
μασονικές εταιρίες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ)
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ!
Δεν το λέμε τυχαία. Γνωρίζουν ότι είναι έτσι! Το
ξέρουν! Γνωρίζουν τι κάνουν τόσα χρόνια! Τόσα χρόνια μας σκοτώνουν! Τόσα χρόνια
μας εκπαιδεύουν να μην έχουμε Παιδεία!
Να μην είμαστε Πολίτες!
“Αυτό επιβάλλει την
αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του
ανθρώπου σε σκέψεις, οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό
και το αληθινό. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της
συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και το αληθινό της
Κοσμοθέασης”
Και για να προλάβω την
ερώτηση σας ή των τηλεθεατών “ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ
ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ και της ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΓΗ”.
Δηλαδή δεν θα μπορεί
κανένας να γράφει ένα βιβλίο και να λέει “πάρε και μάθε στο παιδί σου γράμματα”
γιατί έτσι του κατέβηκε, αν δεν έχει την
αποδεικτική διεργασία και την αλήθεια του δικαίου το σύγγραμμα πώς θα το
μεταδώσω το παιδί μου;
Να μάθει τι; Αυτό που σκέφτηκα; αυτό που νομίζω;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ «ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Και οι άνθρωποι ζούν σε
ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Σπυρόπουλος Σπύρος:
Είναι κάτι σημαντικό που θέλω να μου
απαντήσετε. Πάρα πολύ ωραία! Όλοι γνωρίζουμε ότι για να γίνουν όλες αυτές οι
υποδομές για να εκπαιδευτεί ο δάσκαλος, είτε καθηγητής, είτε φοιτητής, είτε
προπονητής, για να εκπαιδευτεί λοιπόν σωστά ο δάσκαλος και να γίνουν όλα αυτά
που λέτε, το κυριότερο από όλα πρέπει να υπάρχει η χρηματοοικονομική υποδομή.
Η
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ έχει την χρηματοοικονομική υποδομή να υποστηρίξει και να
πραγματοποιήσει όλα αυτά που έχει δηλώσει εγγράφως μέσα από τις Προγραμματικές
της Δηλώσεις που έχει καταθέσει στον Άρειο Πάγο.
Βασιλειάδης Δημήτριος:
ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.
Μέσα στις Προγραμματικές
Δηλώσεις που καταθέσαμε στον Άρειο Πάγο γνωρίζουν όλοι και ο Άρειος Πάγος και ο
πολιτικός κόσμος, ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ, ότι υπάρχουν κατατεθειμένα τα 600
δις υπέρ της ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ τα βλέπουμε τα τελευταία 6 χρόνια
ήδη στον ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, κάθε χρόνο, άσχετα αν δεν τα
εκμεταλλεύονται και μας αφήνουν σε αυτή την κατάσταση.
Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που ιδρύσαμε τον
ΠΟΛΙΤΙΚΟ μας ΦΟΡΕΑ. ΤΟΝ ΙΔΡΥΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ
ΕΙΧΑΜΕ.
Διότι όταν ήρθε ο Αρτέμης
Σώρρας, έκανε επίσημα πρόταση στην κυβέρνηση να πάρουν τα 600 δις, να μην
μπούμε στα μνημόνια, να ξεχρεώσουν όλοι οι Ελληνες τα δάνεια τους, να
αποπληρώσουμε το δημόσιο χρέος το κατακεφαλήν που μας χρεώνουν κάθε χρόνο και
να πάμε σε ευημερία.
ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΕ
ΟΥΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ. Κι έτσι δημιουργήσαμε και εμείς την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
ΕΦΟΣΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΘΑ
ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ
ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ.
ΕΔΩ ΚΑΝΩ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΛΕΩ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ
ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ.
ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΓΙΝΕΣΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ
ΤΟΥΣ! ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ, ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!
Αυτό που ψηφίζεις είναι ανθελληνικό απάνθρωπο.
Δεν νοείται κάποιος να λέει ότι είναι άνθρωπος και
να σκοτώνει τον συνάνθρωπο του, δηλαδή τον εαυτό του.
Γιατί όλοι θέλουμε τα ίδια! Όλοι
θέλουμε αέρα να αναπνεύσουμε οξυγόνο, όλοι θέλουμε καθαρό νερό να πιούμε για να
μπορούμε να ζούμε στην δημιουργία μας.
Πώς είναι λοιπόν
δυνατόν να αποφασίσω εγώ πώς θα ζήσει ο Σπυρόπουλος και ο κάθε Σπυρόπουλος που
είναι ίδιος με εμένα και έχει τις ίδιες ανάγκες για εμένα;
Γίνεται αυτό; Αυτό
όμως κάνουν χρόνια!
Πόσες αυτοκτονίες
είχαμε από το μνημόνιο και μετά;
Πόσες χιλιάδες άνθρωποι έχασαν την ζωή τους
από τις παρεμφερείς ασθένειες, προερχόμενες από το άγχος, το οποίο ποιος το
δημιούργησε; Το μνημόνιο!
Το μνημόνιο ποιοι το υπέγραψαν;
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΑΝΕ, όπως ο κ. Χρυσοχοίδης.
Πώς θα πεις ότι αυτοί είναι Έλληνες και
εκτελούν και εργάζονται γι αυτό που ΕΣΥ θέλεις;
Μα δεν είναι αυτό η
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εκτελεί κάθε βουλευτής είναι ένα εκτελεστικό όργανο
και ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ είναι υπό του έργου, η εντολή έρχεται από την βάση που είμαστε
εμείς οι ίδιοι. Όταν εγώ για παράδειγμα, ως βουλευτής εκλεγώ και μπω μέσα στην
Βουλή των ΕΛΛΗΝΩΝ μαζί με τους άλλους βουλευτές της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ και
δημιουργήσουμε την κυβέρνηση μας, με το που θα κάνω ένα χιλιοστό λόξευση από
αυτό που με έχουν εντέλει να κάνω, είμαι άμεσα ανακλητός κύριοι! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ!
Δηλαδή βγαίνει
Υπουργός λέει ότι θέλει, κάνει ότι θέλει και δεν τον πειράζει κανένας; Πού
είναι η ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ; Πού είναι η ΙΣΟΝΟΜΙΑ; Που είναι οι ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ που
πρέπει να έχει μια ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ!
Γιατί το ΑΞΙΑΚΟ τώρα
θα καταλάβουν όλοι οι ΠΟΛΙΤΕΣ για ποιόν λόγο το προβάλλουμε και να το λέμε. Το
θέμα δεν είναι όμως να το λέμε, το θέμα είναι να το κάνουμε βίωμα.
Θα σταθώ λίγο σε αυτό.
Να πούμε τι είναι οι
ΑΞΙΕΣ, για να καταλάβουμε..
ΑΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΣΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ.
Στην ουσία, μπορεί να
βλέπουμε ότι το ΓΝΩΘΙ Σ’ ΕΑΥΤΟΝ ότι
είναι Η 12η ΑΞΙΑ αλλά είναι και η ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
ΟΛΟΤΗΤΑ.
Αν διαβάσετε στα σχολικά
βιβλία κύριοι, πώς αναλύουν το ΓΝΩΘΙ Σ’ΕΑΥΤΟΝ, το έχουν μέσα σε ένα κομμάτι της
φιλοσοφίας, πραγματικά.. δεν καταλαβαίνεις τίποτα! Ακόμα και οι ορισμοί είναι
εξ’ ορισμού λάθος. ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ!
ΑΠΟΜΑΝΓΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΓΚΙΚΑ ΕΛΕΝΗ
ΠΗΓΗ: https://vasileiadis-dimitrios.blogspot.com/
Ε.ΣΥ.ΔΑΦΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2114097101
EMAIL: esydafnis@gmail.com
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2114097101
EMAIL: esydafnis@gmail.com
0 Σχόλια