ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Μαθητές: οι πιο σκληρά εργαζόμενοι Ελληνες

Μαθητές: οι πιο σκληρά εργαζόμενοι Ελληνες 
Ερευνες πανεπιστημιακών αποκαλύπτουν ότι τα παιδιά εξουθενώνονται στην «αρένα» του σχολικού ανταγωνισμού Ανεπαρκείς καθηγητές, μαθητές που δεν μπορούν να κάνουν τις στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις, προβληματισμένοι «μεταρρυθμιστές», αγχωμένοι επιστήμονες.

Τι συμβαίνει επιτέλους στον χώρο της παιδείας;



Για πόσο καιρό ήταν κρυμμένη κάτω από Ανεπαρκείς καθηγητές, μαθητές που δεν μπορούν να κάνουν τις στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις, προβληματισμένοι «μεταρρυθμιστές», αγχωμένοι επιστήμονες.



Τι συμβαίνει επιτέλους στον χώρο της παιδείας; Για πόσο καιρό ήταν κρυμμένη κάτω από τη ­ φαινομενικά ήρεμη ­ διδακτική καθημερινότητα η «μαύρη τρύπα» που αποκάλυψαν σε ολόκληρη την εκπαιδευτική διαδικασία οι πρόσφατες μεταρρυθμίσεις Αρσένη; Και πού οδηγεί τώρα η αποκάλυψή της; Ευθύνονται οι καθηγητές, ευθύνονται οι μαθητές, ευθύνεται το κράτος;

Ουδείς μπορεί να πει με ακρίβεια. Οι «αμόρφωτοι» της μόρφωσης εξελίσσονται σε μια σύγχρονη κατάρα που μας δείχνει τώρα το πραγματικό πρόσωπό της, μόνο και μόνο επειδή το μέγεθός της ξεπέρασε τα επιτρεπόμενα όρια.

Και όμως… Τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί οδηγούν σε συμπεράσματα που μοιάζουν αναντίστοιχα με την εικόνα που αποκαλύφθηκε τις τελευταίες ημέρες. Σύμφωνα με αυτά, ο μαθητής είναι σήμερα ο πιο σκληρά «εργαζόμενος» έλληνας πολίτης. Συνήθως καταναλώνει ολόκληρη την ημέρα του στη μελέτη και πολλές φορές οι ώρες της δεν του φθάνουν για να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις του. Ξεκινάει το αυστηρό πρόγραμμά του από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και προτού τελειώσει το γυμνάσιο πρέπει ήδη να ξέρει καλά μια ξένη γλώσσα, γιατί μετά θα πρέπει να αφιερωθεί στο φροντιστήριο. Ερευνες πανεπιστημιακών αποκαλύπτουν ότι οι μαθητές μπαίνουν στην «αρένα» του σχολικού ανταγωνισμού από την πρώτη σχολική ηλικία και βεβαίως ώσπου να φθάσουν στην Γ´ Λυκείου έχουν περάσει από όλα τα στάδια της εντατικής καθημερινής μελέτης. Οσο για το άγχος… Μάλλον ξέρουν περισσότερα γι’ αυτό απ’ όσο μπορούμε να φανταστούμε.

* Ο μαθητής του λυκείου

«Οι μαθητές ασφυκτιούν» δήλωσε στο «Βήμα» ερευνητής εκπαιδευτικός. «Σήμερα δεν κάνουν κοπάνες για να πάνε να διασκεδάσουν, όπως κάναμε στο παρελθόν, αλλά για να γυρίσουν σπίτι τους να διαβάσουν γιατί δεν προλαβαίνουν. Κάνουν καταλήψεις για να ξεκουραστούν, όχι για να διαμαρτυρηθούν. Δεν ξέρουν πια για τι να διαμαρτυρηθούν»…

Ενας μαθητής του λυκείου χρειάζεται σήμερα, σύμφωνα με εκτιμήσεις των εκπροσώπων της Ομοσπονδίας Φροντιστών Εκπαιδευτικών Ελλάδας, περίπου 50 ώρες μελέτης την εβδομάδα ενώ ένας μαθητής γυμνασίου περίπου 20 ώρες την εβδομάδα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις μελών του ΔΣ του σωματείου ξενόγλωσσων φροντιστηρίων μάλιστα, οι μαθητές του γυμνασίου ασχολούνται στο φροντιστήριο κυρίως με ξένες γλώσσες, την εκμάθηση των οποίων έχουν ξεκινήσει πιθανότατα από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. Δηλαδή από τρεις ως έξι ώρες εβδομαδιαίως. Στο δημοτικό, από την άλλη πλευρά, η μελέτη δεν είναι τόσο εντατική αλλά ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών «γεμίζει» με άλλες εξωεκπαιδευτικές δραστηριότητες, όπως ο αθλητισμός, το μπαλέτο, το πιάνο. Ποιο είναι το πρόγραμμα των μαθητών σήμερα; Αρχίζουμε από τις «δύσκολες» ηλικίες, για να προχωρήσουμε προς τα πίσω…

«Περιμένουμε να φθάσουν οι γιορτές για να κερδίσουμε χρόνο να διαβάσουμε» δηλώνει στο «Βήμα» η 16χρονη Αντωνία Κουτσούκου, μαθήτρια του 14ου Λυκείου Περιστερίου. Η Αντωνία πηγαίνει στη Β´ Λυκείου και το πρόγραμμά της «ταιριάζει» απόλυτα με το πρόγραμμα των συμμαθητών της. Τι κάνει λοιπόν ένας μαθητής της Β´ Λυκείου; Το πρωί σηκώνεται στις 7 και μία ώρα αργότερα βρίσκεται στο σχολείο του. Στις 8.15 αρχίζουν τα μαθήματα. Το πρόγραμμα είναι εξάωρο ή επτάωρο, ανάλογα με την ημέρα. Στη 1.30 ή στις 2 το σχολείο τελειώνει. Επιστροφή στο σπίτι ως τις 2.30 και διάβασμα ως τις 3 ή τις 3.30, οπότε και ξεκινάει το φροντιστήριο. Το μάθημα στο φροντιστήριο διαρκεί συνήθως ως τις 7.30 το απόγευμα, με εξαίρεση κάποιες ημέρες της εβδομάδας που τελειώνει μία ώρα νωρίτερα. Επιστροφή στο σπίτι και διάβασμα ως τις 11.30 ή τις 12. Βραδινός ύπνος.

«Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι πιεσμένη» λέει η Αντωνία. «Το πρόγραμμά μου είναι πλήρες. Και εγώ αλλά και οι συμμαθητές μου είμαστε πάρα πολύ πιεσμένοι και προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρόνο για να διαβάσουμε περισσότερο. Δεν προλαβαίνουμε και συνήθως διαβάζουμε και τα Σαββατοκύριακα ή κάνουμε διαγωνισμούς στα φροντιστήρια για να καλυφθούν τα μαθήματα…».

Η Χριστίνα Πουλίτση είναι 17 ετών και πηγαίνει στην Γ´ Λυκείου του 3ου Λυκείου Χαϊδαρίου. Πώς περνάει την ημέρα της; Ξυπνάει στις 7.30 και στις 8.15 βρίσκεται στο σχολείο της. Στη 1.30 ή στις 2 το μάθημα τελειώνει και στις 2.30 περίπου βρίσκεται σπίτι της. Ακολουθεί διάβασμα ως τις 6.30 το απόγευμα. Στις 7.30 ξεκινάει το φροντιστήριο, που συνήθως διαρκεί ως τις 10 ή τις 11 το βράδυ. Μετά ακολουθεί ξανά διάβασμα ως τις 12.30, οπότε και πέφτει για ύπνο. «Τώρα που είναι περίοδος διαγωνισμάτων πρέπει να διαβάζουμε πολύ περισσότερο» λέει η Χριστίνα. «Σίγουρα μου λείπει ύπνος».

* Ο μαθητής του γυμνασίου

Ο μαθητής του γυμνασίου παίρνει την πρώτη του «γεύση» από φροντιστήριο παρακολουθώντας μαθήματα ξένων γλωσσών. Οπως λέει κ. Γ. Μιχαηλίδης, εκπρόσωπος των ξενόγλωσσων φροντιστηρίων, οι μαθητές παρακολουθούν τρεις ως έξι ώρες την εβδομάδα, ανάλογα με το πόσες γλώσσες μαθαίνουν. Η κυρία Ε. Παπαδέα, πρόεδρος της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος), λέει ότι οι μαθητές του γυμνασίου δεν παρακολουθούν εντατικά προγράμματα στα κύρια μαθήματα του σχολείου τους όπως εκείνοι του λυκείου και συνεπώς τα τμήματα των μαθητών του γυμνασίου στο φροντιστήριό της είναι συνήθως ολιγομελή.

Ποιο είναι το πρόγραμμα του μαθητή του γυμνασίου; Ο Θεόδωρος Στεργίου είναι 15 ετών, πηγαίνει στην Γ´ τάξη του 21ου Γυμνασίου της Αθήνας, στην Γκράβα. Ξυπνάει στις 7.30 και στις 8.15 βρίσκεται στο σχολείο του. Στη 1.30 ή στις 2 τελειώνει το σχολείο του. Από τις 2.30 ως τις 6.30 ή τις 7.30 διαβάζει στο σπίτι του. Από τις 8 ως τις 10 το βράδυ έχει φροντιστήριο. Ελεύθερο μένει μόνο ένα βράδυ του την εβδομάδα. Σε περιόδους διαγωνισμών ή πριν από την ολοκλήρωση των σχολικών τριμήνων κάνει πέντε με έξι ώρες την εβδομάδα ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι του, στα μαθήματα που θεωρεί ότι είναι «αδύνατος». Το Σάββατο έχει δύο ώρες το πρωί φροντιστήριο ξένης γλώσσας και παράλληλα κάνει περίπου δύο ώρες παραδοσιακό χορό και τρεις με τέσσερις ώρες ξυλοπλαστική, στο Πολιτιστικό Κέντρο της Γκράβας. Ο Θοδωρής έκανε και τρεις φορές την εβδομάδα κολύμπι, αλλά το σταμάτησε γιατί δεν άντεχε την κούραση και το υπερφορτωμένο πρόγραμμά του.
Ο μαθητής του δημοτικού

Η Ανατολή Καραβά είναι εννέα ετών και πηγαίνει στην Δ´ τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Παγκρατίου. Ξυπνάει στις 7.30, με στόχο στις 8.15 να βρίσκεται στο σχολείο της. Γυρίζει στο σπίτι της στις 2 το μεσημέρι, ύστερα από ένα εξάωρο μάθημα. Τρεις φορές την εβδομάδα έχει αγγλικά από τις 4 το μεσημέρι ως τις 5.30 το απόγευμα. Τα αγγλικά της ωστόσο τα ξεκίνησε από τη Β´ τάξη και εφέτος που άρχισε να μαθαίνει ξένη γλώσσα και στο σχολείο τής φαίνεται «παιχνιδάκι». Η Ανατολή δεν προλαβαίνει να κοιμηθεί το μεσημέρι, γιατί συνήθως διαβάζει για το φροντιστήριό της. Από τις 6 το απόγευμα που γυρίζει στο σπίτι της ως τις 9 διαβάζει για το σχολείο της. Στις 10 το βράδυ συνήθως πέφτει για ύπνο. Το πρόγραμμά της έχει εντατικοποιηθεί εφέτος, αφού πέρυσι προλάβαινε να κοιμηθεί στις 9 το βράδυ. Η Ανατολή μπορεί να είναι πολύ μικρή, αλλά ξέρει ήδη κομπιούτερ…

ΠΗΓΗ: https://www.tovima.gr

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας.

Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία.

Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1 Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας.

Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα.

Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου.

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης

(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό)

και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας.

Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο.
Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό.
Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.

Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας Νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών.

Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία.

Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών.
Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.

ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ.


ΠΗΓΗ: https://vasileiadis-dimitrios.blogspot.com

Ε.ΣΥ.ΔΑΦΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2114097101

EMAIL: esydafnis@gmail.com

ΣΕΛΙΔΑ FB Ε.ΣΥ. ΔΑΦΝΗΣ

instagram Ε.ΣΥ.ΔΑΦΝΗΣ

twitter Ε.ΣΥ. ΔΑΦΝΗΣ










Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια