ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Περί ηγετών ο λόγος.

Περί ηγετών ο λόγος.


Τον Αρτέμη Σώρρα τον γνώρισα το 2015. 

Τότε ήμουν 48 κιλά από την περίφημη νευρική ανορεξία (την οποία ευτυχώς σε αντίθεση με τον περισσότερο κόσμο που τη βιώνει, την πέρασα και ξεπέρασα με σχετική ευκολία) και το τελευταίο που με ενδιέφερε ήταν η πολιτική κατάσταση και τα πολιτειακά προβλήματα. Πήγα λοιπόν μαζί με τον πατέρα μου που ήθελε να με γνωρίσει στον Αρτέμη.


Θυμάμαι ότι δεν του είπα ούτε γεια. Τον κοίταζα στα μάτια και έτρεμα (κρίσεις πανικού, φόβος για το παραμικρό). Ή μόνη κουβέντα που μου είπε ήταν "για εσάς γίνονται όλα". 

Ο πατέρας μου του είχε μιλήσει για τα θέματά μου και ο Αρτέμης του είπε να μην ανησυχεί γιατί είμαι πολεμίστρια.

Γέλιο που έκανα όταν μου το πε... Ή αντίληψη που είχα για τον εαυτό μου τότε ήταν ότι δεν μπορώ ούτε νερό να βράσω. Κι όμως η φράση του τριγύριζε στο μυαλό μου για καιρό. Το 2016 λόγω υγείας έμεινα με τον πατέρα μου. Τότε ξεκίνησα να ψάχνω πραγματικά και ενδόμυχα ήλπιζα ότι θα βρω την απάτη και θα αποσπάσω τον πατέρα μου από τους "οπαδούς" όπως μας λένε τα συστημικά μέσα. 

Ξεκίνησα να διαβάζω άρθρα, αποφάσεις, να βλέπω συνεντεύξεις και γενικά να προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει με αυτόν τον τύπο; Η τελευταία συνέντευξη που είδα και ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα για να γίνω κι εγώ μέρος του απελευθερωτικού αγώνα της Ελλήνων Συνέλευσις ήταν αυτή με τον Σρόιτερ. 

Όχι αυτή που δείξαν τα κανάλια.  

Αυτή που τράβηξε συμπολεμιστής από τα παρασκήνια. Αμοντάριστη. 

Κι εκεί κατάλαβα πόσο γελοίο είναι το σύστημα και πώς με κάθε κόψε ράψε παλεύαν να δείξουν τον Αρτέμη Σώρρα ως δηθενάκια.

Από εκεί και έπειτα κατάλαβα το παιχνίδι των μμεξ και πλέον θύμωσα. Θύμωσα τόσο που ΕΠΡΕΠΕ να κάνω κάτι. Θυμήθηκα τα λόγια του "για εσάς γίνονται όλα" και το λόγο που είπε στον πατέρα μου "μην ανησυχείς, είναι πολεμίστρια".

Με ξέρεις δε με ξέρεις διαδικτυακέ γνωστέ Ή και φίλε, μέσα σε 3 χρόνια που διαβιώνω σε αυτόν τον τεράστιο αγώνα, ξεπέρασα την ανορεξία, ξεπέρασα τις κρίσεις πανικού, ξεπέρασα τον φόβο και η ζωή μου σταδιακά βελτιώθηκε με Ό,ΤΙ αυτό συνεπάγεται. 

Και μου μιλάς για Τραμπ, Πούτιν, Τσίπρα. 

Βλέπεις Ο Αρτέμης δεν έκανε μόνο σε εμένα την τιμή να μου θυμίσει τι είμαι. Το έκανε σε χιλιάδες ανθρώπους απανταχού της Γαίας. Και αυτοί οι χιλιάδες έχουν ενωθεί και είναι μια αγκαλιά. Μια τεράστια οικογένεια που φροντίζει ο ένας τον άλλο. 

Και όοοοολο αυτό το έκανε ΕΝΑΣ. 


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ. 


ΑΠΕΙΡΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ   Ε   Ν   Ω   Σ   Η.

 ΠΗΓΗ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΑΚΩΒΟΥ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια