Νέα ύπουλη «εφεύρεση» για την κυβέρνηση του
Κυριάκου Μητσοτάκη αποτελεί το «καλάθι του νοικοκυριού». Με την ακρίβεια να
εκτινάσσεται στα ύψη μέρα με την ημέρα, φωτιά έχει μπει σε όλη την ελληνική
αγορά που πασχίζει να μην καταλήξει σε μορφή…στάχτης. Η βουλή μαζί με όλους τους δουλικούς
συναυτουργούς της θεσπίζει αυτό το μέτρο κατά της ακρίβειας, παρόλο που αυτοί είναι
το φυτίλι της καταστροφικής φωτιάς.
Κυβέρνηση και μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχουν
συμφωνήσει από κοινού να παρέχονται στους καταναλωτές απαραίτητα προϊόντα για
ένα νοικοκυριό σε χαμηλότερη τιμή. Πρακτικά,
πρόκειται για μια λίστα από βασικά αγαθά που θα παραδίδεται από το Υπουργείο
Ανάπτυξης σε κάθε σούπερ μάρκετ για να «συγκρατούνται» οι τιμές σε 50 κωδικούς
προϊόντων ώστε να μην τα στερηθούν ακόμα και οι οικονομικά ασθενέστεροι καταναλωτές.
Υποχρεωτικά θα εφαρμοστεί αυτό το μέτρο σε όλες οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που
είχαν τζίρο πάνω από 90 εκατομμύρια ευρώ, ενώ για τις υπόλοιπες θα παραμείνει
προαιρετικό.
Παρατηρώντας τη λίστα που έχει αναρτηθεί στην ειδική
πλατφόρμα, φαίνεται ότι τα περισσότερα προϊόντα που βρίσκονται σε πιο χαμηλή
τιμή είναι ιδιωτικής ετικέτας, δηλαδή είναι εκείνα που παράγονται για
λογαριασμό των σούπερ μάρκετ και φέρουν το εμπορικό σήμα που ανήκει στην
αλυσίδα. Αυτά, όμως, είναι έτσι και αλλιώς φθηνότερα και δεν βλέπουμε να
αποτελούν καμία «ευκαιρία» όπως προσπαθούν να μας πείσουν όλα τα φερέφωνα του
καθεστώτος.
Ούτε λόγος για συμμετοχή και γνωμοδότηση του ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία
Καταναλωτών Ελλάδος) και του Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ (Ένωση Καταναλωτών – Ποιότητα Ζωής) που
(θεωρητικά!) επιδιώκουν την
έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των καταναλωτών για να πετύχουν την δημιουργία
μιας ισορροπημένης και δικαιότερης αγοράς. Ούτε λόγος για τοπικά και εγχώρια
προϊόντα και για εκπροσώπους της πρωτογενούς παραγωγής που βρίσκονται συνεχώς
στο περιθώριο αφημένοι στην «τύχη» τους… Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γεώργιος
Λεχουρίτης δήλωσε ότι θα
έπρεπε η κυβέρνηση να ψάξει τη ρίζα του κακού για την ακρίβεια, "από το χωράφι
στο ράφι" και εξήγησε ότι δεν μπορεί ένα προϊόν να
ξεκινάει δέκα λεπτά από το χωράφι και να καταλήγει στο ράφι ένα ευρώ.
Ο μόνος λόγος λοιπόν είναι για ένα
κλειστό παιχνίδι κυβέρνησης και μεγαλοεπιχειρηματιών με τους καταναλωτές να
οδηγούνται σε αυτές και με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να οδηγούνται και πάλι
στον όλεθρο. Εκτελεστής του επικοινωνιακού καλαθο-σόου με
ρόλο περιπλανητή έχει αναλάβει ο Υπουργούς Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις
Γεωργιάδης μαζί με τον αναπληρωτή υπουργό του Νίκο Παπαθανάση, που εργάζονται
σκληρά κάνοντας τουρ στα σούπερ μάρκετ της Αττικής με τις αγαπημένες τους κάμερες
να τους ακολουθούν. Γιατί; Μα φυσικά για να ελέγξουν την υποτιθέμενα κατακόρυφη
πτώση των τιμών…την «ελεύθερη» πτώση της χώρας μας την ελέγχει κανείς; Η αφού
έχουν χιλιο τρυπήσει το αερόστατο προσπαθούν να το μπαλώσουν για να φανούν
υπασπιστές;;;
Aκολουθώντας την τακτική των ψευτοεπιδομάτων «pass», καταβάλλονται τεράστιες προσπάθειες για να
δημιουργηθεί στον Έλλην πολίτη η εντύπωση ότι «υποστηρίζεται» από την πολιτεία
του, την ώρα που η ίδια όχι μόνο δεν τον στηρίζει, αλλά τον διατηρεί συνεχώς
«υπό». Με έναν τρόπο που είναι ακριβώς ο ίδιος με αυτόν που που μας έχουν
συνηθίσει, μη τυχόν και μας ξεβολέψουν. Πρώτα δημιουργούν το πρόβλημα και μετά
έρχεται η λύση του (ως δια μαγείας) αποσκοπώντας ΠΑΝΤΑ στην ψήφο μας, δηλαδή
στην εντολή μας που τους δίνει την δύναμη να αποφασίζουν για εμάς αλλά…χωρίς
εμάς.
Για να αποφασίζουν ΜΑΖΙ με εμάς πρέπει να έχουμε ΕΚπροσώπους
και όχι ΑΝΤΙπροσώπους οι οποίοι δεν λογοδοτούν και δεν ελέγχονται από πουθενά, καταβροχθίζουν
τεράστια δημόσια κεφάλαια, ξεπουλούν τα πάντα που ΔΕΝ τους ανήκουν, ψηφίζουν
νόμους που μας σκοτώνουν, υπακούν σαν θρασύδειλα ανθρωποειδή στρατιωτάκια ό,τι
έρχεται «άνωθεν».
Η αδράνεια μας είναι αυτή που τους δίνει το δικαίωμα
να συνεχίζουν και θα συνεχίσουν μέχρι να τους σταματήσουμε.
Με τους εκπροσώπους που εμείς θα εκλέγουμε απο τους αξιότερους εξ' ημών με διαυγείς δημοκρατικές διαδικασίες!
Με την ακομμάτιστη και αδογμάτιστη ένωση μας!
Με την συνειδητή αφύπνηση μας!
Σύνταξη: Μαριάνα Συμεωνίδη
ΠΗΓΗ: esykpda.blogspot.com
0 Σχόλια