Αναρωτήθηκες ποτέ ως γονέας πως και τι πρέπει να πράξεις ώστε να είναι αυτόνομο το παιδί σου σε κάθε δυσκολία που πιθανόν να αντιμετωπίσει στις μαθητικές του υποχρεώσεις;
Σαφώς πάρα πολλοί γονείς έχουν αναρωτηθεί αλλά έχουν δοκιμάσει και διάφορες μεθόδους βοήθειας είτε με φροντιστήρια είτε με ιδιαίτερα μαθήματα, τα οποία συνήθως είναι δαπανηρά και σαφώς σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης δεν είναι τις περισσότερες φορές εφικτό.
Παρ όλα αυτά κάθε
συνειδητοποιημένος γονέας, προσπαθεί πολλές φορές στερούμενος βασικά και
αναγκαία για την διαβίωση του προϊόντα, να βοηθήσει το παιδί του σε όσα
περισσότερα μαθήματα μπορεί, κάτι που εάν βιώναμε σε μια πραγματικά ευνομούμενη
Πολιτεία δεν θα έπρεπε να συμβαίνει.
Έτσι σήμερα οι γονείς έχουν επιμεριστεί και τον ρόλο του Δασκάλου και του Καθηγητή στο ίδιο το παιδί τους και όπως γνωρίζεται ήδη οι περισσότεροι γονείς, αυτός ο «ρόλος» είναι συνήθως και η αιτία των μεγαλύτερων «καυγάδων» μεταξύ γονέα και παιδιού.
Εάν σκεφτείτε ποια θα ήταν και πως θα ήταν η οικογενειακή σας ζωή εάν οι μαθητές ολοκλήρωναν τις μαθητικές υποχρεώσεις τους στο σχολείο, τότε θα διαπιστώσετε ότι ο χρόνος που ασχολείστε με τα καθημερινά μαθήματα του παιδιού σας θα μπορούσε να είναι ένας δημιουργικός χρόνος για την οικογενειακή σας γαλήνη με παιχνίδι και άλλες δραστηριότητες που βοηθούν και τα παιδιά και τους γονείς να ξεφύγουν από τον δύσκολο και άχαρο ρόλο του δασκάλου, που λόγο του εκπαιδευτικού συστήματος που εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες, εμμέσως τους έχει επιβληθεί.
Πόσο διαφορετική θα ήταν η σχέσεις μεταξύ γονέα και παιδιού εάν είχε αφαιρεθεί αυτός ο «βραχνάς» από την καθημερινότητα σας αλλά και πόσο πιο ήρεμη θα ήταν αυ΄τη η καθημερινότητα μπορείτε να το φανταστείτε αλλά και να το εφαρμόσετε δίδοντας ως γονείς την δύναμη αλλά και την αυτονομία να αναλάβει ο ίδιος ο μαθητής τις ευθύνες του όσον αφορά τις μαθητικές του υποχρεώσεις.
Πάντα υπάρχει λύση, αρκεί να θέλεις κατ’ αρχήν, να δεις το πρόβλημα, και κατόπιν να το λύσεις.
Όπως εσύ χρειάζεσαι στην εργασία σου διάφορα εργαλεία, τα οποία σε βοηθούν να ολοκληρώνεις τις εργασίες σου νωρίτερα και φυσικά με το καλύτερο αποτέλεσμα, έτσι και ο μαθητής έχει ανάγκη τα δικά του εργαλεία για τις δικές του εργασίες.
Σε καμία περίπτωση όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι παιδί και πρωτίστως αυτό που χρειάζεται είναι το παιχνίδι το οποίο το βοηθά να ανακαλύψει σιγά σιγά τα δικά του ταλέντα, όποια κι αν είναι αυτά.
Τι θα λεγάτε εάν υπήρχε τρόπος να γίνει η καθημερινή μελέτη του παιδιού «παιχνίδι»; Δεν θα ήταν κάτι το οποίο θα ευχαριστούσε και τον μαθητή και τον γονιό; Σαφώς θα ήταν ένα μεγάλο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση μία τέτοια κίνηση και θα ανακούφιζε και τους γονείς και τα παιδιά, ειδικά εάν αυτό γινόταν μέσα στα σχολεία, όπως γίνεται σε άλλες χώρες.
Στην Ελλάδα όμως δεν συμβαίνουν αυτά και όπως προείπαμε έγινα οι γονείς δάσκαλοι και καθηγητές και ξαναπάνε σχολείο μαζί με τα παιδιά τους τόσες φορές όσα και τα παιδία που έχουν συν μια που πη=ήγαν όταν ήταν οι ίδιοι μαθητές.
Δεκάδες χρόνια συμβαίνει αυτό και απ ότι φαίνεται δεν έχουν σκοπό να το αλλάξουν οι διοικούντες.
Ας δούμε όμως πως μπορεί να συμβεί, έστω και με αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα, το καθημερινό διάβασμα των παιδιών μας «παιχνίδι».
Πριν από την λύση του προβλήματος που υπάρχει, δίκαιο είναι να δούμε τον ορισμό της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και θα σας παραθέσω έναν ορισμό που πραγματικά τοποθετεί στην ορθή θέση την έννοια ΠΑΙΔΕΙΑ.
Παιδεία είναι: «μάθηση, μελέτη, παιχνίδι, άθληση-άθλοι, εφαρμογές εξέλιξης, ανέλιξη, αναγνώριση, ενθύμηση, αλήθεια, γνώση, γενικότερα είναι άπλετη γνώση για την ζωή και τον βίο που ήρθες με την ενσάρκωση σου να εκτελέσεις εδώ, στην ΓΑΙΑ …».
Κάθε γονέας, θέλει το παιδί του να λάβει την καλύτερη παιδεία σε όλα τα επίπεδα και με βάση αυτόν τον ορισμό σαφώς όλα όσα αναφέρει είναι η πραγματική ΠΑΙΔΕΙΑ η οποία θα έπρεπε να υπάρχει και να την παρέχει η Πολιτεία δωρεάν.
Εφόσον όμως δεν συμβαίνει αυτό, οι γονείς προσπαθούν, με διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες, να καλύψουν όλα αυτά τα κενά του εκπαιδευτικού συστήματος.
Ο μοναδικός τρόπος για να αλλάξει όλη αυτή η κατάσταση, είναι να δημιουργηθεί εξ’ αρχής ένα νέο σύστημα που θα εμπεριέχει όλα όσα είναι αναγκαία ώστε, όλα όσα αναφέρει ο ορισμός της παιδείας, να εφαρμοστούν με απόλυτη ακρίβεια.
Ο πολιτικός Φορέας «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» έχει ήδη καταθέσει από την ίδρυσή του τις Προγραμματικές Δηλώσεις στον Άρειο Πάγο και έχει δεσμευτεί ότι όλα όσα αναφέρουν θα υλοποιηθούν με το που θα αναλάβει την διακυβέρνηση της Χώρας.
Για την ΠΑΙΔΕΙΑ αυτά που θα υλοποιηθούν θα τα βρείτε στο link:
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ"
Όταν όλα τα σχολεία, οι Δάσκαλοι και οι Καθηγητές, θα λειτουργούν με βάση όλα αυτά που αναφέρονται στις προγραμματικές δηλώσεις, γίνεται αντιληπτό από όλους τους γονείς και τους μαθητές ότι μετά από χιλιάδες χρόνια, οι μαθητές θα λάβουν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ που τα αποτελέσματα της θα ανελίξουν ολόκληρη την Κοινωνία που επιτέλους θα έχει «κοινό νου» και θα βιώνουμε όλοι μαζί σε μία Αληθινή Μοναδική ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ όπου τα θεμέλια της θα είναι ΙΕΡΑ και ακλόνητα διότι η βάση της δόμησής τους είναι τα τριάντα τρία 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ συν 2 ΝΟΜΟΙ που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της Πολιτείας των ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Αυτό θα συμβεί όταν όλοι οι έλληνες, ενωθούν με όλα τα ίδια με αυτούς δημιουργήματα ΈΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και πάρουν θέση ως ΠΟΛΙΤΕΣ με την πραγματική αληθινή μοναδική απόλυτη έννοια του ΠΟΛΙΤΗ που ζει και διαβιώνει στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ που δημιούργησαν οι ίδιοι ως ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Το πότε θα ολοκληρωθεί εξαρτάται μόνο από εσένα που διαβάζεις αυτήν την στιγμή
το ότι θα συμβεί είναι ήδη ΓΕΓΟΝΟΣ!!!
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 4-01-2023 ΚΑΙ 6-01-2023
ΤΗΛ: 6982049752
0 Σχόλια